Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

                    

                  Publikumsservice

              

                                                                   Bøger, foredrag og fyraftensmøder om publikumsservice i kulturbranchen

                                                            af forfatter Maria Christensen

                                    

Udgivelser om publikumsservice af Maria Christensen


Læs her om indholdet af forfatter Maria Christensen og 1stBalconyBooks udgivelser. 

Publikumsservice 

- en håndbog om at arbejde med 

kundeservice i kulturbranchen

Bogen viser, hvordan vejen til sorte tal og trofaste kunder for kultursteder som teatre, musikhuse, biografer og museer også går gennem god publikumsservice. Forfatteren, Maria Christensen, har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen, senest som leder for drift og publikumsservice på Kronborg Slot. I bogen Publikumsservice deler hun ud af sin viden og erfaring til alle medarbejdere – fra foyermedarbejdere over teamlerede til chefer, og giver konkrete værktøjer til, hvordan det at arbejde med at opnå god publikumsservice nemt kan lægges ind i de daglige rutiner.


Forordet er skrevet af Erik Als, tidl. Vicedirektør for Museer og Slotte, Nationalmuseet.


Klik her for at hente en smagsprøve på bogen

Køb Publikumsservice her

1. akt. begynder med dig

En guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere

Som teamleder i forhuset på et kultursted er tiden knap og opgaverne mange. Samtidig har man ofte personaleansvar for de medarbejdere, der arbejder i foyeren. En personalegruppe hvor udskiftningen kan være stor og ansættelsesperioden kort. Hvordan sikre man så samtidig et højt serviceniveau? Særlig interessant er det samtidig, at netop denne personalegruppe måske er de eneste fra Kulturstedet, der møder publikum i virkeligheden.

Ofte vil løsningen være, at udforme introduktionsmateriale og sørge for sidemandsoplæring og man drømmer sikkert også om, at udforme en smart lille pixibog om kundeservice. Det sidste ender desværre ofte med ikke, at blive til noget når hverdagens travlhed melder sig.


1. akt af bogen Publikumsservice er her udgivet særskilt så man som teamleder har undervisningsmaterialet om publikumsservice klar, når nye foyermedarbejdere starter. Guiden udkom i august 2021.

.

Forordet er skrevet af Vivienne McKee, Theatre Director,

Actor and Writer, London Toast Theatre 


Køb guiden her