Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

English? visit:

www.1stBalconyBooks.com

I løbet af efteråret 2020 vil forfatter Maria Christensen udbyde fyraftensmøder,

og deltage i online talks. 

Se programmet her:

Fyraftensmøde i København

Hvordan arbejder man med publikumsservice, når man hverken har budget eller ressourcer?

Onsdag d. 30. september 2020, kl. 17.00 til 19.00

Drømmer I om at komme i gang med at højne jeres publikumsservice, også selvom budgettet er på 0 kr.? Går I altid i stå med jeres publikumsservicearbejde, når sæsonens travlhed melder sig? Har I brug for hjælp til basiskundeservicetræning af de nye foyermedarbejdere? Eller savner I bare inspiration til at gøre jeres publikums serviceoplevelse endnu bedre?

I samarbejde med Skriveværkstedet inviterer forfatter Maria Christensen, som netop er aktuel med bogen Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen, til fyraftensmøder i København og Aarhus, hvor publikumsservice er i højsædet. Maria har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen. Til fyraftensmøderne vil Maria dele ud af sin viden om og erfaring med at arbejde med kundeservice i denne hektiske branche. Uanset om du er ansat som foyer-medarbejder, teamleder eller chef, vil du gå hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du kan komme i gang.

Det får du med hjem:

• Værktøjer til at få den rette kundeserviceindstilling på jeres kultursted

• Tips til at få øje på de lavthængende frugter og publikumsservicetiltag, der er gratis for jer

• Tips til at arbejde med kundeservicetræning af foyerpersonalet i en travl hverdag

• Værktøjer til at sikre, at jeres publikumsservicearbejde ikke går i stå

• Indsigt i, hvornår kulturoplevelsen i virkeligheden starter for jeres publikum.

Der er et tilmeldingsgebyr på 50 kr. pr. person for aftenen. For dette gebyr får du to timer, der indeholder både foredrag, vidensdeling og netværk. Der vil være tid til at stille spørgsmål og tage et par af deltagernes dilemmaer op og vidensdele med de andre kultursteder.

Adresse: Skriveværkstedet, Brolæggerstræde 6 baghuset 1tv, 1211 København K

Vi trakterer med kaffe/te og søde snacks.

Håber vi ses!

Fyraftensmøde i Århus

Hvordan arbejder man med publikumsservice, når man hverken har budget eller ressourcer?

Torsdag d. 1. oktober 2020, kl. 17.00 til 19.00

50,- kr.

Køb billet her: Fyraftensmøde 1. oktober - Aarhus

Drømmer I om at komme i gang med at højne jeres publikumsservice, også selvom budgettet er på 0 kr.? Går I altid i stå med jeres publikumsservicearbejde, når sæsonens travlhed melder sig? Har I brug for hjælp til basiskundeservicetræning af de nye foyermedarbejdere? Eller savner I bare inspiration til at gøre jeres publikums serviceoplevelse endnu bedre?

I samarbejde med Skriveværkstedet inviterer forfatter Maria Christensen, som netop er aktuel med bogen Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen, til fyraftensmøder i København og Aarhus, hvor publikumsservice er i højsædet. Maria har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen. Til fyraftensmøderne vil Maria dele ud af sin viden om og erfaring med at arbejde med kundeservice i denne hektiske branche. Uanset om du er ansat som foyer-medarbejder, teamleder eller chef, vil du gå hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du kan komme i gang.

Det får du med hjem:

• Værktøjer til at få den rette kundeserviceindstilling på jeres kultursted

• Tips til at få øje på de lavthængende frugter og publikumsservicetiltag, der er gratis for jer

• Tips til at arbejde med kundeservicetræning af foyerpersonalet i en travl hverdag

• Værktøjer til at sikre, at jeres publikumsservicearbejde ikke går i stå

• Indsigt i, hvornår kulturoplevelsen i virkeligheden starter for jeres publikum.

Der er et tilmeldingsgebyr på 50 kr. pr. person for aftenen. For dette gebyr får du to timer, der indeholder både foredrag, vidensdeling og netværk. Der vil være tid til at stille spørgsmål og tage et par af deltagernes dilemmaer op og vidensdele med de andre kultursteder.

Adresse: Skriveværkstedet, Sjak27, Mejlgade 27, 8000 Aarhus

Vi trakterer med kaffe/te og søde snacks.

Håber vi ses!

Online talk followed by Q&A

- BARC Scandinavia

Fredag d. 16. oktober 2020, kl. 10.30 til 11.00

Gratis

Om arrangementet

BARC Friday Hacks er tænkt som et inspirerende pause i vores hektiske dagligdag hvor vi på en halv time kom ind over de hotteste nye idéer og koncepter indenfor forretningsudvikling og digitalisering.

I denne måned "God service løfter kulturelle oplevelser". Der er en kontant årsag til, at det giver mening at at have fokus på kundeservicen i forbindelse med diverse kulturtilbud – det sætter nemlig et positivt aftryk på bundlinjen.

Sådan lyder det overordnede budskab fra Maria Christensen, der er forfatteren bag den nye bog ‘Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen’

Fyraftensmøde i København

Hvordan arbejder man med publikumsservice, når man hverken har budget eller ressourcer?

Onsdag d. 11. november 2020, kl. 17.00 til 19.00

Drømmer I om at komme i gang med at højne jeres publikumsservice, også selvom budgettet er på 0 kr.? Går I altid i stå med jeres publikumsservicearbejde, når sæsonens travlhed melder sig? Har I brug for hjælp til basiskundeservicetræning af de nye foyermedarbejdere? Eller savner I bare inspiration til at gøre jeres publikums serviceoplevelse endnu bedre?

I samarbejde med Skriveværkstedet inviterer forfatter Maria Christensen, som netop er aktuel med bogen Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen, til fyraftensmøder i København og Aarhus, hvor publikumsservice er i højsædet. Maria har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen. Til fyraftensmøderne vil Maria dele ud af sin viden om og erfaring med at arbejde med kundeservice i denne hektiske branche. Uanset om du er ansat som foyer-medarbejder, teamleder eller chef, vil du gå hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du kan komme i gang.

Det får du med hjem:

• Værktøjer til at få den rette kundeserviceindstilling på jeres kultursted

• Tips til at få øje på de lavthængende frugter og publikumsservicetiltag, der er gratis for jer

• Tips til at arbejde med kundeservicetræning af foyerpersonalet i en travl hverdag

• Værktøjer til at sikre, at jeres publikumsservicearbejde ikke går i stå

• Indsigt i, hvornår kulturoplevelsen i virkeligheden starter for jeres publikum.

Der er et tilmeldingsgebyr på 50 kr. pr. person for aftenen. For dette gebyr får du to timer, der indeholder både foredrag, vidensdeling og netværk. Der vil være tid til at stille spørgsmål og tage et par af deltagernes dilemmaer op og vidensdele med de andre kultursteder.

Adresse: Skriveværkstedet, Brolæggerstræde 6 baghuset 1tv, 1211 København K

Vi trakterer med kaffe/te og søde snacks.

Håber vi ses!

Netværksmøde

Hvordan arbejder man med publikumsservice – uden budget?

I samarbejde med applaus indbydes til netværksmøde for den frie scenekunst.

Torsdag d. 28. januar 2021, kl. 16.00 – 17.30

Gratis

Tilmelding her (nødvendigt):

Netværksmøde om publikumsservice

Applaus vil gøre publikumsudvikling til en integreret del af den danske scenekunsts arbejde, målsætning og strategi. Deres mission er at hjælpe teatrene, teaterforeningerne og de frie grupper med at styrke deres relation til publikum og få nye publikumsgrupper – så både publikum og scenekunsten kan få større glæde af hinanden.

Det gør de i tæt samarbejde med branchen og ved at skabe ny viden om publikum og hvordan teatrene arbejder med publikumsudvikling.

Applaus er finansieret af Kulturministeriet og forankret hos Udviklingsplatformen for Scenekunst.

Om netværksmødet:

Maria Christensen, der har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen, udgav i foråret bogen ‘Publikumsservice – en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen’.

Til netværksmødet vil Maria dele ud af sin viden om og erfaring med at arbejde med kundeservice i denne hektiske branche. Uanset om du er ansat som foyer-medarbejder, teamleder eller chef, vil du gå hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du kan komme i gang

0