Publikumsservice
Pressehenvendelser:
Pressemeddelelse, Q&A og billeder kan hentes her:
Klik på den blå linje alt efter, hvad du ønsker at downloade
Tidligere interviews
Nedenfor finder du links til tidligere interviews med forfatter Maria Christensen
Maria Christensen med i podcastserie om kunderejsen
Maria er blevet interviewet af Thomas Starck i forbindelse med hans podcastserie Kunderejsen
Det blev til en rigtig god samtale, hvor der blandt andet blev talt om, hvordan publikumsservice differentierer sig fra almindelig kundeservice, hvor vigtige foyermedarbejdere er, servicedesign, Kronborgs arbejde med kunderejsen og meget andet.
Lyt med her:
"God publikumsservice er ikke bare nice-to-have"
Applaus har interviewet Maria Christensen, som blandt andet vil svare på hendes syn på, hvordan kulturinstitutioner bedst muligt sikrer et højt serviceniveau, når de igen kan invitere et publikum indenfor.
Læs hele interviewet her:
BARC [hacks] med Maria Christensen om kundeservice i Kulturbranchen
D. 4. december 2020 deltog Maria i BARC [hacks]. I interviewet dykkede Frederik Fabricius fra BARC og Maria selvfølgelig ned i 'Publikumsservice', som skal findes på alle niveauer af kommunikation og som kræver en klar selvforståelse, der kan avle motivation.
Via dette link kan du se interviewet, som nu ligger på Youtube: